سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به حقّ برایتان می گویم : حکیم از نادان عبرت می گیرد و نادان از هوای خود . [عیسی علیه السلام]
نیل آی
اینجا ایران است......

سرزمین من...

 

 

 

خوب ... تابلو بود که مداد نیست ...میگن بلند ترین برج آجری جهانه ...به ارتفاع...یادم نیست...خودتون با قد اون آدمه کنار عکس بالا مقایسه کنید ....شاید نزدیک 18 یا 27 متر ....نمیدونم ....

ترجمه کتیبه عربی ای که روش نوشته شده......

این کاخ شمس المعالی است_امیر شمس المعالی الامیرفرزندقابوس ابن وشمگیربه ساخت آن در زمان حیاط خود دستور داد_به سال 397هجری قمری...375شمی......

حدودا میشه 1012ساله......

مهمتر از همه اینکه واقع شده در گنبد کاووسه......شهر من ...

البته به نظر من گنبد یه ایران به شکل کنسرو شده است .....چون از همه قومیت ها توش زندگی میکنن.....باز هم به نظر من شهر هر بی وطنیه...چون 99درصد مردم این شهر اصالتا مال این شهر نیستن.....

عکسشم خودم گرفتم ...

 ممکنه لود شدن عکس پایین یه یک دقیقه ای طول بکشه.

 

 



- کلمات کلیدی :
منایازرلو ::: یکشنبه 87/4/30::: ساعت 4:15 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 5
کل بازدید :41938

>> درباره خودم <<
نیل آی
منایازرلو
منا یازرلو متولد 11 خرداد 1369 می باشد . طبق معنای خرداد(جوزا)فرزند طبیعت است. داستان می نویسد . منا در عربی یعنی آرزو. یازرلو در ترکی یعنی نویسنده. و او هم دوست دارد(آرزودارد) نویسنده شود.......................نوشته هاش آرشیو می شوند که رو صفحه نباشند، نه این که مرتب باشند تا راحت تر بشود انتخاب کرد و خواند...فقط نمی خواست حذف شان کند... از هر وقت هم که به ایجا سر می زنید. آرشیو رو نگاه نکند...چون شما قرارنیست از گذشته منا تا حالاش رو بشناسید، قرار است از حالا تا آینده منا رو بشناسید.....

>>لوگوی وبلاگ من<<
نیل آی

>>لینک دوستان<<

>>آرشیو شده ها<<

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<